5 důvodů, proč dát Vašemu makléři padáka a najít si jiného

06.03.2019

Práce realitního makléře má vysokou odpadovost nováčků, kteří za pár měsíců dokáží nadělat slušnou neplechu. Pokud svou nemovitost chcete prodat především bezpečně a kvalitně, přečtěte si následující řádky, po kterých budete mít jasno, zda je Vás makléř profesionál.

NENÍ PROFESIONÁL

Co znamená být profesionálem? V první řadě slušné vystupování, upravenost, čistota oblečení i vozu. Makléř je osoba, která prezentuje Váš majetek potencionálnímu kupci. Profesionál má vždy kompletní informace o technickém i právním stavu nemovitosti, které pak sděluje zájemcům na základě jejich dotazů. Před spuštěním prodeje si od Vás vyžádá kompletní podklady nebo si je sám zajistí na katastru nemovitostí. Profesionál Vás seznámí s prodejním plánem, marketingovou strategií a průběhem prodeje.

NEMÁ WEBOVÉ STRÁNKY, REFERENCE, SOCIÁLNÍ SÍTĚ

O každém makléři by měli být veřejně dohledatelné informace. Ať už formou webových stránek, či referencí klientů na Google nebo Seznamu, tak i na sociálních sítích. Realitní makléř, který neumí propagovat sám sebe, bude těžko dobře propagovat i Vaší nemovitost. 

NEMOVITOST NEPŘIPRAVUJE K PRODEJI

Je jedno, zda je Vaše nemovitost moderně zařízená nebo prázdná v původním stavu. Každý makléř by ji měl před prodejem perfektně připravit. Jak připravit? Výmalba, úklid, homestaging, příprava před focením, vyklizení starého nábytku a mnoho dalších úprav. Všechny druhy příprav mají obrovský vliv na prodejní cenu nemovitosti. Makléř, který to nedělá, Vás připravuje o finance.

NEMOVITOST FOTÍ SÁM

Nemovitost k prodeji fotí sám makléř? To je dávno minulost. Profesionální fotografie jsou absolutním základem prodeje

VLOŽÍ NA SREALITY A ČEKÁ

Argument realitních makléřů: "Inzerujeme na 70 inzertních serverech". To je dobré, ale každý zájemce hledá stejně na Sreality. Prodej nemovitosti je v dnešní době hlavně o marketingu, který můžete skvěle podpořit video prohlídkou. Prezentace nemovitosti může být pak placenou reklamou propagována na sociálních sítích, kde má příspěvek obrovský dosah.